Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ, ΑΣΗΜΙ ΚΑΙ ...ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ - "ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΚΟΣΜΗΜΑ" - "ΑLTERNATIVE JEWEL"


Καλό σας απόγευμα!!!

Πρώτη ανάρτηση της φετινής άνοιξης που μας μπήκε ημερολογιακά, αλλά μας κάνει νάζια ο ήλιος και κρύβεται συχνά πυκνά, πίσω από τα σύννεφα...

Τέταρτη λοιπόν ανάρτηση κι αυτή βασισμένη στην ίδια ιδέα, το μπουκαλάκι αλλά αυτή τη φορά καλέστηκα να γίνω ξανά παιδί να βρω τα ξύλινα χρώματα του δημοτικού και να μου γεννηθούν χίλιες θύμησες από εκείνα τα τόσο υπέροχα και αγνά χρόνια.

΄Ολα τα περίμενα αλλά ότι θα έφτανα σε σημείο να δημιουργήσω κόσμημα ακόμα και με τα ξύλινα χρωματιστά μολύβια του γιού μου, βασισμένα στην ιδέα της ανακύκλωσης και φυσικά του εναλλακτικού κοσμήματος, να σας πω την αλήθεια δεν ήταν στα σχέδια μου. Αλλά η έμπνευση όταν έρχεται, εσύ πρέπει πιστά να την ακολουθείς και να προσπαθείς όσο καλύτερα να την εφαρμόσεις.

Έτσι κι εγώ λοιπόν, πιστός υπηρέτης του χειροποίητου και της τέχνης, ακολούθησα αυτό που το υλικό και η ιδέα μου πρόσταζε και ιδού το αποτέλεσμα!!!





Ελπίζω να σας άρεσε, όσο αρέσει κι εμένα, να γύρισε και σας στα χρόνια εκείνα της αθωότητας… που δεν είναι χαμένα!!!

Σας καληνυκτίζω και σας φιλώ…


Υ.Γ. Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά σε όλες μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

marileni είπε...

Πολύ ιδιαίτερο,ευρηματικό,πανέμορφο!!!!!

debbgoud είπε...

πολύ πολύ όμορφο!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.