Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΑΠΟ ΥΦΑΣΜΑ

Ξανά κοντά σας για τη δεύτερη για σήμερα ανάρτηση, με θέμα πάλι το κόσμημα,
αλλά κι αυτή τη φορά εναλλακτικής μορφής, μιας και οι πρώτες ύλες μου κι εδώ,
είναι το ύφασμα από μετάξι, πολύ ράψιμο και κλωστές!!! 

Πιστή κι εγώ στις τάσεις της μόδας, που για φέτος λατρεύει το boho style, έφτιαξα το κόσμημα που σας παρουσιάζω, επηρεασμένη από μια δημιουργό κοσμημάτων ιδιαίτερων, που εμπνεύσθηκε τα κοσμήματά της από τα υπολείμματα των μεταξωτών σάρι που φορούν οι γυναίκες στην Ινδία, την Tanvi Kant αλλά προσαρμόζοντάς την έμπνευση στα δικά μου πρότυπα, στο δικό μου γούστο, στο τρόπο ζωής το δικό μου και φυσικά εμπνευσμένη από τη χώρα μου, που έχει πολύ φως, ήλιο, παιχνιδίσματα με τις αχτίδες του και φυσικά χρώμα!!! Πολύ χρώμα!!!
Μου φαίνεται τελικά πως το χρώμα και το χαμόγελο που τείνει να είναι είδος υπό εξαφάνιση, στις μουντές μέρες που ζούμε, με κάνει κι εμπνέομαι δημιουργίες πολύ διαφορετικές, λίγο φευγάτες, από υλικά πιο προσιτά μέσα στο σπίτι μας, αλλά σίγουρα το μόνο που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί θεωρώ πως είναι αρκετά χαρούμενες και παιχνιδιάρικες, και σίγουρα αλλάζουν τη διάθεσή μου και όταν το έφτιαχνα αλλά και όταν το φορώ.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
 Αρκετό ψάξιμο για το συνδυασμό των χρωμάτων 
και του μεταξωτού υφάσματος για το κορδόνι
και ένωση μεταξύ τους με κλωστές που παίζουν σε δυο τόνους του κίτρινου-χρυσού χρώματος, φωτεινό και μουντό.
Όταν το τελείωσα κι έψαχνα σε ποια σημεία να κάνω τους κόμπους, σκέφτηκα: τι καλά, πέτυχες αυτό που λέμε και το παιχνίδι και τη δημιουργία!!!
Αυτό πάει να πει ψυχοθεραπεία!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
 Και παρόλο που προσωπικά δεν επιλέγω στα κοσμήματά μου τις έντονες εναλλαγές χρωμάτων, αποζητώντας πάντα το πιο ήπιο, δυνατό αποτέλεσμα, στο συγκεκριμένο κόσμημα ενθουσιάστηκα με το κοντράστ των χρωμάτων, συμπληρωματικά με αντίθετα χρώματα είναι όλα εκεί, σα μία παλέττα ζωγράφου... 
και σε προσκαλούν να τα χρησιμοποιήσεις,
 να τα βάλεις πάνω σου και να τ΄ απολαύσεις!!!

Το κολλιέ αυτό λόγω των χρωμάτων του, των κόμπων του και γενικά όλο το design του θεώρησα ότι είναι μία απεικόνιση γραφική ποιού;  Δεν καταλάβατε; 
Τ΄όνομα αυτού του κοσμήματος είναι "ΖΩΗ"!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
 Λεπτομέρειες από κοντινά πλάνα του υφασμάτινου κοσμήματος, με τους κόμπους και τις βελονιές που χρησιμοποιήθηκαν.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Και σαν κάθε κόσμημα που σέβεται τον εαυτό του, θέλει και συντροφιά,
έτσι κι αυτό το κολλιέ συμπληρώθηκε και από τα βραχιολάκια του.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Μόνο που μου φαίνεται ότι θα έπρεπε να έχω φτιάξει κι άλλα, γιατί μου αρέσει να φοριούνται στο ένα χέρι πολλά μαζί, δηλαδή το λιγότερο έξι.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Εσείς τι νομίζετε; Περιμένω τη γνώμη σας και τα σχόλιά σας για το συγκεκριμένο κόσμημα με πολύ αγωνία, μιας και ήταν ένα τόλμημα για μένα ν΄ασχοληθώ με τα συγκεκριμένα υλικά και με βελόνα (μεταξύ μας δεν είναι και το καλύτερό μου) 
χωρίς να χρησιμοποιήσω καθόλου μέταλλο!!!!

Σας φιλώ και σας εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο, γεμάτο χρώματα Σαββατοκύριακο!!!
Ζήστε το, απολαύστε το, συμπληρώστε λοιπόν τη παλέττα η καθεμία της δικής της ΖΩΗΣ!!!


8 σχόλια:

Angelique είπε...

Πολύ πρωτότυπη ιδέα μπλογκογειτόνισσα (και στην κυριολεξία γειτόνισσα γιατί μένουμε στην ίδια περιοχή!!) Τέλειος ο συνδιασμός χρωμάτων.Πρέπει πάντως να ήθελε αρκετό ράψιμο στις ενώσεις!!Χαρά στο κουράγιο σου!!Καλή μέρα!

Unknown είπε...

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΥΟΜΟΥΝΑ!!! ΕΡΑΒΑ, ΕΡΑΒΑ, ΕΡΑΒΑ... ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ... ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!! ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

ChrisCrafts είπε...

Βάσω δεν έχω λόγια!Είναι καταπληκτικά και τα δύο!Πανέμορφα,ειλικρινά!!

Mania είπε...

Πολύ όμορφη η ιδέα σου και ανατρεπτική!! Μου αρέσει πολύ!! Είναι υφασμα και το έκανες σαν βεργα ή είναι ετοιμο και τα ένωσες?? Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ!!

Unknown είπε...

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ BLOGΟΣΠΙΤΟ ΜΟΥ ΚΙ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!! ΦΙΛΙΑ!!!

Υ.Γ. ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕΜΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΜΕΣΟΥ MAIL

Χρυσούλα είπε...

Βασω μου εφτιαξες ενα πολυ ξεχωριστο κοσμημα!!!!!!!!που προφανως θελει και κοπο και τροπο....!!!!!ειναι αξιοθαυμαστο!!!!!νασαι καλα...φιλια!!!!

Sophia είπε...

Υπέροχο και πολύ πολύ ξεχοριστό!!!!

Ανώνυμος είπε...

You truly outdid yourself today. Great work

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.