Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΛΕΞΙΜΟ ΜΕ ΒΕΛΟΝΕΣ / ΚΑΣΚΩΛ II - KNITTING / SCARVE ΙI

Εδώ πάλι, ανάμεσα σε μαλλιά, νήματα, βελόνες και κουβάρια.


Συνέχεια λοιπόν της προηγούμενης ανάρτησης, θα σας δείξω κι άλλο ένα κασκώλ που το έκανα με νήμα Rico Can Can, και είναι παρόμοιο με το προηγούμενο μόνο που οι τρύπες στο νήμα είναι πολύ πιο μικρές και το αποτέλεσμα για το δικό μου γούστο πιο φίνο!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Σε βαθμό δυσκολίας θα έλεγα ότι είναι λίγο πιο δύσκολο από το προηγούμενο.
Οδηγίες για το πως θα το κάνετε θα βρείτε στην επόμενη διεύθυνση:

Οι βελόνες που χρησιμοποίησα εγώ, ήταν Νο 5, έβαλα 10 πόντους και για να γίνει το παραπάνω κασκώλ, χρησιμοποίησα μονάχα μία κούκλα νήματος!!!

Κι επειδή το αποτέλεσμα μ΄ ενθουσίασε το έκανα και σε άλλη απόχρωση!!! Δείτε το!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Καλή επιτυχία σε όσες φίλες μου το προσπαθήσουν!!! Θεωρώ ότι αξίξει τον κόπο!!!

Σας αφήνω προσωρινά, για να πάω να ολοκληρώσω, μία ιδέα που μου ήρθε μόλις τώρα και θα συμπληρώσει την εμφάνιση των κασκώλ... σε κόσμημα φυσικά, και αν μου πετύχει, τα λέμε ξανά το βράδυ... για να σας το δείξω κιόλας!!!

Πολλά φιλιά...



4 σχόλια:

Kiki Aposeki είπε...

Βασούλα μας έφερες και επίσημα το χειμώνα με τα υπέροχα πλεκτά σου κασκώλ!!! Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

Unknown είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΚΙΚΗ ΜΟΥ... ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

butterfly art είπε...

Βάσω πολύ ωραίο το κασκόλ! Ευχαριστούμε πολύ για το βιντεο! Φιλάκια!!!

antonisyarn είπε...

http://plekseto.yarnshopping.com/ Mallia se apisteutes times me dwrean metaforika se oli tin ellada!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.