Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

ΠΛΕΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ - KNITTING WITH FINGERS

Πιστή σ΄αυτό που σας είχα πει στην προηγούμενη ανάρτησή μου, επανήλθα δριμύτερη για να σας παρουσιάσω την εσάρπα, που έγινε κι αυτή την φορά, με την ίδια τεχνική... μάλλινα νήματα και δέκα δάκτυλα.

Καλύπτοντας μεγαλύτερο πλάτος αυτή τη φορά, μιας και ήθελα να δημιουργήσω εσάρπα κι όχι κασκώλ, με περισσότερα νήματα, 3 διαφορετικά τώρα, και μετά από αρκετές ώρες επίμονης κι υπομονετικής δουλειάς... έφτασα στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Για να καταλάβετε καλύτερα και τα νήματα που χρησιμοποίησα, δείτε και την επόμενη φωτογραφία σ΄ ένα κοντινότερο πλάνο.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Ελπίζω να σας άρεσε και η συγκεκριμένη δημιουργία. Περιμένω τα σχόλια σας κι εύχομαι να έχουμε όλοι μας ένα καλό βράδυ Κυριακής και μία υπέροχη, γεμάτη δημιουργία βδομάδα!!!

Σας φιλώ γλυκά...


  

6 σχόλια:

Mania είπε...

Βάσω μου πολύ ωραίο αν και δεν καταλαβαίνω πως το επλεξες. Εχεις βιντεάκι από το youtube? Φιλάκια!!

mia είπε...

Βάσω... πρωτότυπα και ωραία!!!
όπως πάντα..

Fanypap είπε...

Πάρα πολύ όμορφα!!!μπράβο σου Βάσω μου!!!φιλάκια.

butterfly art είπε...

Αχ Βασούλα μου πολύ όμορφο και πρωτότυπο! Είχα δοκιμάσει κι εγώ κάτι παρόμοιο αλλά το είχα παρατήσει στη μέση... Φιλάκια πολλά!!!

φόρα είπε...

πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική μου φαίνεται... έχει σχέση με το μακραμέ, έτσι δεν είναι?
πανέμορφο το αποτελεσμα σε όλα τα πλεκτα σου, μπράβο σου!

Celeste είπε...

Salut , je passe vous remercier pour votre visite, j'ai aimé vos travaux et les fils que vous employez, je deviens membre à mon tour.
φιλίες Celeste

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.