Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΛΕΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΝΗΜΑΤΑ...KNITTING WITH SPECIAL THREADS...


Καλησπέρα σ΄ολόκληρη την blogογειτονιά!!! Δε μπορείτε να πείτε, έσπασα το ρεκόρ μου και κάνω ανάρτηση, η τρίτη στη σειρά μέσα στον ίδιο μήνα!!! Μπράβο η προκομμένη... Στο ίδιο θέμα θα παίξω και σε αυτή την ανάρτηση μ΄ ένα κασκώλ - κολλιέ, όπως θέλετε ονομάστε το, που πιστεύω είναι κι αυτό διαφορετικό και λόγω νήματος και λόγω τρόπου πλεξίματος. Με βελονάκι, βελόνες και με δάκτυλα ταυτόχρονα... (χιχιχιχι, χρυσοχέρα μη μου πείτε!!!)
Κι ένα κοντινό για να δείτε τ΄ αγαπημένα μου χρώματα και την ποιότητα του νήματος...
Συντομότατη η συγκεκριμένη ανάρτηση και περιεκτική, δε μπορείτε να πείτε το αντίθετο, νομίζω δεν πλάτιασα, δε ξέφυγα από το θέμα (κάτι σύνηθες για μένα), και για να μη σας κουράσω, και γιατί ένοιωθα μία βαρεμάρα μεταξύ μας όλο αυτό το διάστημα και είχα και λίγες τύψεις μιας και τελευταία αρνούνται πεισματικά τα ακροδάκτυλά μου να υπακούσουν και ν΄ αρχίσουν να γράφουν λέξεις, όταν κάθομαι μπροστά στο πληκτρολόγιό μου!!! Έτσι και το χρέος μου έκανα απέναντι στην ιστοσελίδα μου και με σας ήρθα σ΄ επαφή μετά από αρκετό διάστημα. Περιμένοντας τα σχόλια σας, σας φιλώ...

2 σχόλια:

deppy11 είπε...

τελικα αμα κολλησουμε με κατι που μας αρεσει δεν σταματαμε!!!
υπεροχα χρωματα!!!! Τι τελειο!!!

φιλια!!!

Fanypap είπε...

Πάντα υπέροχες δημιουργίες Βάσω μου!!Μπράβο σου, με κατέπληξες για μια ακόμα φορά!!! φιλάκια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.