Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Κασκώλ φτιαγμένο με τη τεχνική NUNO FELTING - Scarves made with the technique NUNO FELTING

Μετά από αρκετές μέρες απουσίας μου από την blogογειτονιά, πολύ - πολύ κούραση και πολλές αλλαγές στην επαγγελματικό μου βίο, είμαι εδώ, πάλι κοντά σας, για να μοιραστώ μαζί σας μία από τις δημιουργίες μου.

Μία γλυκειά λοιπόν καλημέρα (αν και η ώρα είναι μεσημεριανή)
και ευχές καθυστερημένες για ένα καλό, ήσυχο μήνα!!!
Έξω το κρύο άρχισε να μας θυμίζει ότι διανύουμε ένα χειμώνα που μάλλον, θα μας έρθει
με άγριες διαθέσεις...

Γι΄αυτό κι εγώ αποφάσισα να σας παρουσιάσω ένα κασκώλ φοκλόρ,
όπως τα λέω αυτά της σειράς αυτής, φτιαγμένο με την τεχνική nuno felting, 
πάνω σε μετάξι δουλεμένο και από τις δύο πλευρές με ίνες μαλλιού ποιότητας μερινός.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Είναι το πρώτο αυτής της σειράς και το έφτιαξα διδασκόμενη αυτή την τεχνική.
Αποφάσισα τις δημιουργίες μου σε nuno felting να τις μοιραστώ μαζί σας με τη χρονολογική σιρά που τα δημιούργησα.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Είναι πολύ ζεστό, ελαφρύ και τόσο μα τόσο χουχουλιάρικο στην αφή,
όπως και όλα αυτά της σειράς!!!

Στη φωτογραφία παραπάνω φαίνεται η τελική του μορφή, όταν αποφάσισα να το προεκτείνω,
μιας και τα προτιμώ αρκετά μακριά για να γυρίζουν γλυκά και
ν΄ αγκαλιάζουν όμορφα το λαιμό σαν κόσμημα!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Παραπάνω φαίνεται η λεπτομέρεια του σχεδίου, που έγινε λόγω της προέκτασής του.

Μακάρι να μπορέσω κι αργότερα να μοιραστώ άλλη μία δημιουργία μου, μαζί σας,
γιατί θέλω να σας εξομολογηθώ κάτι...  μου λείψατε!!!
Εύχομαι μόνο να αισθάνεστε κι εσείς το ίδιο και να μην σας κουράζω με την πολυλογία μου...

Σας φιλώ λοιπόν γλυκά
και σας εύχομαι να έχετε ένα καλό απομεσήμερο, με ότι η καθεμία από σας έχει ανάγκη!!!



Υ.Γ. Χάρηκα πάρα πολύ που γνώρισα και από κοντά τη φίλη μου Πουαντερί
κι εύχομαι κάποια μέρα να σας γνωρίσω προσωπικά όλες!!!

4 σχόλια:

debbgoud είπε...

Και μένα μου έλειψες!Είσαι πάντα πολύ ποιοτική!Καλή συνέχεια.

Βίκυ είπε...

Πολύ ιδιαίτερο κομμάτι!Welcome back!!!!

Βίκυ είπε...

Πολύ ιδιαίτερο κομμάτι!Welcome back!!!!

kalypso είπε...

Βάσω φαίνεται πολύ όμορφο και πολύ χουχουλιάρικο όπως είπες!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.