Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΚΟΛΛΙΕ ΜΕ ΑΣΗΜΙ 925 και ΗΜΙΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΕΤΡΕΣ - NECKLACES IN SILVER 925 and SEMI STONES

 Γειά σας και πάλι φίλες μου!!!
Σήμερα θα σας παρουσιάσω μερικά κολλιέ δουλεμένα με ασήμι 925 και συνδυασμένα με ημιπολύτιμους λίθους που τους έχω αδυναμία και για το χρώμα τους αλλά και για τις ευεργετικές τους δυνάμεις που λέγεται πως φέρνουν σε όποιον τις φοράει. Και φυσικά γιατί όπως σας έχω ξαναπεί έχω μία αδυναμία στα υλικά που προέρχονται από τη φύση!!!
Ακατέργαστο ροζ quartz και τριαντάφυλλο
σε ασήμι 925
 Το κολλιέ που παρουσιάζω πρώτο είναι και από τις πρώτες δημιουργίες μου στην ενασχόληση μου με τη σχεδίαση και την υλοποίηση αυτών όλων που έμαθα για τη τέχνη, γιατί περί τέχνης πρόκειται, της αργυροχοϊας, μαθητεύοντας δίπλα σε δύο καταπληκτικούς δασκάλους γι΄ αρκετά χρόνια.
Το τριαντάφυλλο έχει γίνει αρχικά στο ροζ, λεπτό κερί δουλεύοντας το σε πολλαπλές στρώσεις για να του δώσω τον επιθυμητό όγκο και συνθέτοντας το πέταλο, πέταλο σαν ένα γλυπτό. Κατόπιν οδηγήθηκε στο χυτήριο όπου έγινε η μεταμόρφωση του σε ασήμι.

Γενικά, όπως θα καταλάβετε έχω μία ιδιαίτερη αδυναμία στη μικρογλυπτική γιατί μου φέρνει θύμησες από φόρμες καλλιτεχνικές που υπάρχουν τριγύρω μας και η καθημερινότητα δεν μας αφήνει να θαυμάσουμε την αριστουργηματικότητα της δημιουργίας τους!!! Έτσι εγώ προσπαθώ να τους δώσω αιώνια ζωή μετατρέποντας τα σε μέταλλο!!! Επίσης συνήθως στα κολλιέ μου δεν χρησιμοποιώ τα κλασσικά κλεισίματα κι έτσι στο συγκεκριμένο κολλιέ το τριαντάφυλλο είναι καρφίτσα-κλείσιμο που ασφαλίζει και το κολλιέ και μπορεί άνετα να φορεθεί και μ όνη της δίνοντας έτσι δύο διαφορετικές, ξεχωριστές εμφάνισεις.

Το ροζ quartz επιλέχθηκε ακατέργαστο γιατί μου αρέσουν περισσότερο οι ακατέργαστες πέτρες και γιατί θεωρώ ότι το αταίριαστο του ντελικάτου τριαντάφυλου και της άγριας όψης της ημιπολύτιμης πέτρας δημιουργούν ένα πολύ ιδιαίτερο αποτέλεσμα.
Ελπίζω να συμφωνείτε και σεις μαζί μου!!!


Ο κρίνος στο επόμενο κολλιέ έχει γίνει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, μικρογλυπτική δηλαδή σε ροζ κερί και συνδυάστηκε με ακατέργαστο citrine που ταιριάζει και στο πραγματικό χρώμα του αληθινού λουλουδιού. 

Ακατέργαστο citrine και  κρίνος
σε ασήμι 925
 Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Με την ίδια τεχνική της μικρογλυπτικής στο ροζ κερί έχουν γίνει και το κολλιέ με την μαργαρίτα και το κολλιέ με την ορχιδέα. Απλά το μεν πρώτο κολλιέ συνδυάστηκε με citrine επεξεργασμένο, τετράγωνης κοπής, ενώ το δεύτερο με την ορχιδέα συνδυαστηκε με γρανάδα μεγέθους 12mm και 0,6mm.

 Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Όλα τα παραπάνω κολλιέ ανήκουν στη σειρά "Ανθοστολίσματα"


Λεπτομέρεια της ορχιδέας βλέπετε στην παρακάτω εικόνα.


 Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Συνεχίζοντας, μεταπήδησα στο υγρό στοιχείο και είπα να δημιουργήσω σε μέταλλο, έναν αστερία (πάλι καρφίτσα - κούμπωμα) που σχεδόν πάντα θα συναντήσουμε στις αμμουδερές καλοκαιρινές περιπλανήσεις μας δίπλα στα κύματα, να είναι λίγο χαμένος, αλλά τόσο όμορφα ξεχωριστός!!! Αυτόν λοιπόν τον αστερία συνδύασα με λευκό κοράλλι και λάβα μαζί με κάποιες μοναδικές πέτρες από πάστα κοραλλιού, ρητίνης και θρυμματισμένης λάβας.
(Ο αστερίας κι αυτός δουλεύτηκε στο κερί αρχικά και κατόπιν πήγε χυτήριο)


Το συγκεκριμένο κόσμημα ανήκει στη σειρά"Μυρωδιά θαλασσινής αλμύρας" όπως και τ΄ άλλα δύο που ακολουθούν που ουσιαστικά έχουν την ίδια θεματολογία.

 Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Χαλκηδόνιος μπιζουτέ κομμένος, δένεται ταιριαστά με το κοχύλι που έχει δημιουργηθεί με την ίδια τεχνική.

Το δεύτερο κοχύλι έχει δεθεί αρμονικά με ακατέργαστο μάτι της τίγρης με ακανόνιστα, μεγάλα μεγέθη κομμένο.


 Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Όπως θα έχετε καταλάβει όσες ασχολούνται με το χειροποίητο κόσμημα σ΄αυτή την ανάρτηση, σας παρουσιάζω κοσμήματα που έχω φτιάξει τα ασημένια μου στοιχεία στο κερί αρχικά, ακολουθεί το χυτήριο και κατόπιν όλες αυτές οι διεργασίες του φινιρίσματος που ήδη θα γνωρίζετε) Δηλαδή εδώ μιλάμε γι΄ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ  ΚΟΣΜΗΜΑ (θα μπορούσαμε να φτιάξουμε καλούπι και να έχουμε μέχρι 10 το πολύ ίδια αντίτυπα) αλλά που στη συγκεκριμένη περίπτωση που είμαι χομπίστας είναι μοναδικά, μπορούν δηλαδή κάλλιστα κάποια στιγμή ν΄αποτελέσουν την αρχική μήτρα μου, το πρωτότυπο απ΄ όπου θα δημιουργήσω το καλούπι.

Για να μη σας κουράσω να είστε σίγουρες ότι κάποια άλλη στιγμή θα επανέλθω με την παρουσίαση κι άλλων κοσμημάτων που έχουν δουλευτεί μ΄αυτόν τον τρόπο και με κάποιες επεξηγήσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν.

Πολλά φιλιά για σήμερα...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.